2008. január 11., péntek

WILLIAM BURROUGHS MAGYAR VERZIÓ

Willam Burroughs rekumbens kerékpár hulladékból.

A biciklit és ezt a weboldalt is Kent Peterson készítette. Ha kérdésed, vagy észrevételed van, írj e-mailt a peterson@halycon.com címre (angolul).

Először is a névről.Általában elnevezem az összes biciklimet.A nevek általában a kerékpár valamilyen jellemző tulajdonságára utalnak.Van egy bicajom amit úgy hívnak,hogy ,,Kék",egy másiknak az a neve,hogy,,Vastehén" , a harmadiké ,,Fürge Disznó".William Burroughs esetében a bringát azon szerző után neveztem el, aki olyan könyveket írt ,mint a Junkie, Interzóna, Meztelen ebéd.A név szójatékként indult. .Először csak úgy hívtam a bicajt,hogy az öreg junkie(ez drogost jelent,de a junk tő magyarul szemét),és Burroughs az öreg junkie archetípusa.De Burroughs,aki arról híres,hogy a függőségeinek és démonjainak köszönhette írásait, ezen kívül alkotott még oly módon is,amit ő ollózásnak hívott.Az ollózások más írások rekonstruált darabjaiból álltak oly módon összekombinálva,hogy az eredeti szerzőik sem ismertek volna rájuk.És valahogy a szemét-függőség és az összeollózott újrakombinációk mind-mind jól illett egy olyan biciklihez,amit eldobott alkatrészekből építettem.

És most a felelősségről.Ez a weboldal leírja,hogy én hogyan épitettem egy rekumbens biciklit szemétből.Én egy 175cm magas, majd 70 kilós fickó vagyok elég erős lábakkal,és kalandvággyal.Ez a bicaj nekem jól bevált, de darabokra eshet akár holnap, épp amint egy nagy kamion előtt húzok el.Hogyha elég őrült vagy ahhoz, hogy nekiállj egy hasonlót építeni, én nem állítalak meg ,de a gyógykezelésed, vagy a temetésed költségeit sem fogom fizetni hogyha valamit elbénázol.


Nincsenek megjegyzések: